Caută
x

Impresii Hotel Pirin

Găsiți mai jos o listă cu impresii de la Hotel Pirin. Impresiile de calatorie și comentariile sunt chiar ale turiștilor care au petrecut deja o vacanță pe litoral în Bansko, Bulgaria (Ski) prin agentia Travel Planner.

Nota clienţilor
7,05
 
  • 7.6
  • 8
  • 6.3
  • 6.6
  • 7.3
  • 3.6
  • 5
  • Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner.
  • Comentariile sunt orientative. Acestea constituie părerea subiectivă și nu obiectivă a unor persoane
Despre Bansko și Oferte

8.15

se poate si mai bine de atat

Am fost destul de multumiti de hotelul Pirin. Hotelul este curat, iar pentru mine asta a fost un plus. Exista si un spa foarte frumos cu sauna si baie de aburi . Mancarea nu este extraordinara. Noi am avut demipensiune, dar majoritatea mancau in afara hotelului. Personalul, mai ales de la barul din hotel, este destul de dragut si prietenos. Hotelul se afla in parta veche a orasului si la o distanta considerabila daca vrei sa mergi pe jos pana la statia de gondola. E bine sa iei shuttle bus ul de la hotel ca sa ajungi mai repede. Cu siguranta ma voi intoarce in Bansko, dar nu intentionez sa mai stau neaparat la Pirin.

7.6

nici prea prea, nici foarte foarte

Am fost cu prietenii mei la ski la inceputul lui martie. Sederea la Pirin a fost placuta si confortabila. Camera arata foarte bine, avea LCD desi la inceput mirosea a fum de tigara. Serviciul de transport catre gondola nu prea isi respecta orele: in loc de 12:30, se facea tot timpul 12:45. Si chiar daca ai fi luat primul transport dimineata, cel de la 8:30, tot ai fi ajuns mai tarziu si trebuia sa astepti 30-40 de minute la coada, asa ca ajungeai pe partie undeva la orele 10:00. Mancarea a fost destul de buna, desi am fost surprins sa aflu ca toate bauturile de la cina, inclusiv apa, trebuiau platite. Piscina era curata, cu prosoape puse la dispozitie - toate au dus la o experienta relaxanta dupa o zi de schiat. Sauna arata destul de bine, dar nu ar strica sa fie renovata putin. Hotelul are internet WiFi gratuit in lobby, care ajunge si pana la etajul 3. Totusi a fost o placere sa stau in lobby langa semineu


"Relatia cu agentia absolut ok. Am avut o problema legata de amplasarea celor doua camere pe care le primisem (am vrut initial apartament dar nu au mai fost asa ca am luat 2 camere fiind 2 adulti si 2 copii mici). Bulgarii nu au dat curs solicitarii exprese ca sa avem camere alaturate desi a fost o promisiune ferma, au dat-o la intors pe baza de semantica. De la Travel Planner am primit suport dar ca sa nu imi stric vacanta am achitat taxa de 30 Eur ca sa ni se dea dupa 2 zile o camera adiacenta. Travel Planner a actionat corect propunindu-mi o compensare de la urmatoarea excursie. Nu stiu cind..."

- Stefan, IS Manager , 44 ani | Impresii despre Travel Planner >>