Caută
x

Impresii Hotel Saint George Ski & SPA

Găsiți mai jos o listă cu impresii de la Hotel Saint George Ski & SPA. Impresiile de calatorie și comentariile sunt chiar ale turiștilor care au petrecut deja o vacanță pe litoral în Bansko, Bulgaria (Ski) prin agentia Travel Planner.

Nota clienţilor
7,24
  • 7.4
  • 7.7
  • 6.1
  • 6.7
  • 7
  • 7.7
  • Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner.
  • Comentariile sunt orientative. Acestea constituie părerea subiectivă și nu obiectivă a unor persoane
Despre Bansko și Oferte

3.6

hotel bun amplasare slaba

6.73

Mai este mult de lucrat pina la 4*

Prima impresie la sosire in hotel a fost proasta deoarece conform uzantelor ne-a fost oferit un apartament la subsol unde era frig, geamurile erau izolate cu scotch sa nu intre vintul, vederea era catre un gard, umezeala la maxim si capacul final, nici nu mergea wirelessul...asa ca am apelat la un prieten de nadejde si anume bancnota de 10 leva si m-am adresat ferm receptionerului care a cedat la insistentele mele si ale "prietenului" si ne-a mutat la etajul 2 intr-un apartament total diferit in care problemele descrise mai sus nu apareau...in schimb, atunci cind am intins canapeaua din living am observat va praful nu fusese aspirat inca de la constructia hotelului... In ceea ce priveste partea de servicii: lenjeria si prosoapele se schimba o data la 3 zile (aveti grija sa ne le udati prea tare...:)); piscina are o culoare si un miros dubioase (exista inclusiv o scurgere de apa din tavan) si este destul de rece; jacuzzi este recomandat doar celor cu imunitate foarte buna (am avut nefericita idee sa ma uit la apa din jacuzzi cu bulele oprite si pe lumina); saunele sunt OK dar cam mici pentru capacitatea hotelului; masa este OK dar aceiasi tot timpul (nu difera decit 1 fel de mincare de la o zi la alta); shutle-ul catre gondola vine la intervale variabile (ora afisata la receptie reprezinta ora inainte de care sigur nu pleaca); centrul de fitness este cam de acum 10 ani cu o banda de alergare pe care iti rupi gleznele; wifi merge bine dupa ora 12 noaptea. .

3.6

PRAF! DEZASTRU!!! TEAPA!

A fost cu siguranta cea mai proasta cazare ever! Am ajuns in camera de hotel si nu aveam hartie igienica, nu aveam frigider in camera, lipsa chichineta. Cand am mentionat lipsa frigiderului, personalul hotelului a inceput sa ne explice cum arata un frigider :| A venit in camera si a constatat ca intr-adevar nu exista un frigider si ne-a adus un altul dintr-o alta camera. Paturile...nu se puteau numi paturi, ci doar niste saltele aruncate efectiv pe niste bucati de lemn, iar daca nu erai atent aluneca salteaua si riscai sa te lovesti foarte tare la picioare. Lumina difuza... parca eram la un salon de masaj erotic, nu intr-o camera de hotel. Televizorul din camera era foarte vechi si nu se mai vedea color, ci alb negru! Mancarea de la micul dejun era oribila! nimic nu avea gust si efectiv nu aveai ce sa bagi in gura. Am vorbit cu alti concetateni si ne-au spus ca mancarea de la pranz o puneau mai departe seara si a doua zi si asmd. Norocul nostru ca am avut doar micul dejun:| Singurul "plus" era faptul ca era o camera mare si atat! Drept comparatie, am fost anul trecut la Lucky si chiar era un hotel de 5 stele +. Se schimba lenjeria zilnic, halatele de 2x/zi si prosopele la fel si am dat cam aceeasi bani! Acest hotel era unul de 2 spre 3 stele maxim!

6.2

Ne-am asteptat la mai mult de la acest hotel...

In perioada 30.12.2014 - 03.01.2015 am stat la acest hotelul impreuna cu un grup de 16 prieteni. Hotelul este amplasat aproape de telegondola, ceea ce este un plus. Din pacate, hotelul are multe minusuri: 1. Desi camerele arata bine, sunt spatioase si curate, in 4 din 8 camere (atat studiouri cat si apartamente cu 1 camera) a fost foarte frig. A fost nevoie de un calorifer suplimentar pe care ni l-au dat cei de la receptie in urma sesizarilor noastre. Si la acest aspect au fost insa probleme, neavand suficiente calorifere/ aeroterme. La unul dintre studiouri abia in ultima noapte au reusit sa ne puna la dispozitie un astfel de calorifer. 2. Mancarea a fost proasta, putin diversificata, prost gatita. 3. Proasta organizare in ceea ce priveste cina din seara de 31 decembrie, cina normala, nu cea festiva. In seara de 30 am intrebat la ce ora va fi cina a doua zi si mi s-a spus ca nu s-a stabilit inca. A doua zi de dimineata cand am plecat la partie am uitat sa intreb, insa nici nu ni s-a dat niciun amanunt legat de asta desi am stat ceva timp la receptie sa ne luam buletinele. Seara cand ne-am intors, la ora 17:00 ni s-a spus ca am ratat cina care fusese de la ora 16:00 - 17:00 (mult prea devreme avand in vedere ca partiile se inchid la 17:00). Am intrebat de ce nu ne-a anuntat nimeni si mi s-a spus ca au fost afise puse inca din seara de 30 decembrie (nu avea cum sa fie asa deoarece pe 30 ei mi-au spus ca nu s-a stabilit inca ora pentru cina din seara urmatoare). In urma multor insistente ne-au pregatit cate un sandwich facut in graba cu paine veche, o felie de salata, o felie de sunca si putin unt topit, alaturi de cartofi prajiti, mancare pe care multi oricum nu au putut sa o manance. 4. Shuttle bus-urile plecau doar din ora in ora 9:00, 10:00, 11:00, 15:00, 16:00, 17:00. Noroc ca erau partiile aproape si puteam merge pe jos. Programul a fost modificat insa in ziua cand am plecat noi si le-au pus din 15 in 15 minute asa cum este normal de altfel

7.66

Nerecomandat

este un hotel care după umila mea părere ar merita maxim 3 stele doar pentru Spa. In rest... Mâncarea foarte slaba calitativ si cantitativ.

7.26

3 stele la pret de 4

Un hotel ok dar care nu ofera calitatea asteptata cand vine vorba de mancare sau de comunicare cu personalul. Dezavantaje: mancare proasta (mai ales seara dar si dimineata) si servire proasta in restaurant, personalul hotelului nu prea stie limba engleza. Avantaje: shuttle bus pana la gondola, parcare gratuita langa hotel, piscina si sauna sunt foarte bine intretinute si probabil de aici sunt 4 stele, skiurile sau snowboardul personal poate fi depozitat intr-o incapere speciala, centru de inchirieri skiuri in incinta hotelului cu discount, exchange in incinta hotelului.

"Pana in prezent nu am lucrat cu agentii de turism, chiar daca calatorim foarte mult, dar am ramas foarte placut impresionat de promptitudinea si corectitudinea si amabilitatea cu care am fost tratati. Vom apela la aceste servicii si in viitor."

- Varga Nagy Ladislau, inginer agronom, 65 ani | Impresii despre Travel Planner >>